torsdag 24 januari 2013

Blogg ett och blogg två

"Min utmaning", som jag skrev om i går, innebär förutom coachning, loppen och lite annat även att jag under 2013 ska blogga på www.minutmaning.se som hänger ihop med www.funbeat.se. Hur jag kombinerar det med bloggandet här på Oblog tål att tänkas på. Har inte klurat ut vad som blir bäst. Ska fundera lite till på det...
Men i vilket fall så gjorde jag mitt första inlägg på den andra bloggen igår. Jag skrev lite om om nuläget (skada, rehab, AXA...) inför de kommande utmaningarna.
Vill du läsa det, hittar du det här.

För övrigt får jag väl tipsa er som inte hittat till funbeat ännu om att kolla in den sajten. Jag har min träningskalender där och via sidan kan jag hålla koll på en hel radda med träningspolare (och deras träning) som också finns på sajten. Dessutom finns ett välbesökt forum där allt möjligt disukteras.

Är du med på Funbeat kan du dessutom gå med i Min Utmaning du också. Det är upplagt som en grupp på funbeat och bara genom att träna minst 100 min/vecka är du med i utlottningen av prylar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar