måndag 30 januari 2012

Bilinbrott och kraxande

Nu får det vara nog!
...jag känner mig lite sämre igen. Jag blir så förbannad! Efter den intensiva helgen hade jag tänkt att stanna hemma idag, ta det lugnt och komma ut på ett lättare träningspass. Men jag vaknar med krax i halsen...
_____________________________

Helgen var annars mycket lyckad. Ett antal mindre problem uppstod men inget som vi inte kunde lösa på plats relativt snabbt. Det tråkigaste som hände var nog annars det bilinbrott som jag råkade ut för under natten till lördagen. Jag lät min bil stå kvar vid kurslokalerna medan jag fick skjuts till hotellet. När jag kom tillbaka på morgonen hade någon tagit sig in i bilen och röjt runt. Nu fannns det ju inget att stjäla men tjuven tog ändå med sig mina solbrillor (149 kr på statoil) och mina muttrar till sommardäcken (12*30 kr).
Så nu sitter väl nån tjuv någonstans och muttrar i mina solbrillor...
_____________________________

Imorgon är det tisdag igen, MER-träning alltså. Känner jag mig så här får jag nog dessvärre avstå. Skit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar