lördag 14 januari 2012

Bekymmersfri otursdag

Fredag den trettonde orsakade inga stora missöden, dagen flöt på som vanlig och jag hann med att jobba på båda mina jobb innan jag smet hem tidigare för att hämta ungarna och möta kaminmannen. Jo, kaminmannen var bokad för en kontroll kring förutsättningarna att installera en sådan där manick. Vore såklart trevligt men budgeten stramar lite i kanterna och till våren ska vi låta måla om huset och till det behövs ju också lite slantar...
_________________

Är fortfarande inte frisk, träningen i tisdags gjorde varken från eller till, men jag gör nog rätt i att ligga lågt ett par dagar till.
Nya Runners kom igår och det gör det ju inte lättare att hålla sig i soffan, grymt inspirerande läsning :-).
_________________

Wordfued... det har väl inte undgått någon. Nu har jag också provat på det och det är faktiskt riktigt kul. Kan dock konstatera att det ibland är lite svårspelat när man t ex inte har riktigt flyt med bokstäverna. Att dra in någon större poängskörd med nedanstående uppsättning kan kännas tämligen omöjligt...
Någon som vill möte mig så är jag "masu18"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar