fredag 14 december 2012

AXA Training Camp

Nu är det snart jul och hoppet om ett helare 2013 föds i och med nyåret. För att få möjlighet att springa AXA i augusti behöver ju ett par träningstimmar inkluderas i livet under de kommande 8 månaderna (knappt) och för att få detta att hända, förutsatt att jag blir/är hel och frisk, tänker jag lägga upp en plan. ...och planer är jag bra på.
Jag har börjat skissa på hur det ska vara möjligt att komma i form och springa den där rundan under 6h och naturligtvis måste ett par avstämning tillfällen inkluderas. Förutom stegrande träningsmängd sneglar jag på 10MILA och tänker på den långa-natten, om ingen mer vältränad är sugen så kan det kanske vara läge att prova igen.
Men det kanske allra roligaste är att jag föhoppningsvis kan komma iväg på ett träningsläger tillsammans med fler AXA-iter. Jag knåpade ihop en inbjudan och skickde till mina anmälda vänner och så får vi se vilka som vill haka på till Funäs under ett par dagar.

 
Tänkte också att jag skulle bjuda på en skön inspiationsfilm från Billingens fritidsområde, ett riktigt härligt ställa att vintersporta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar